sobota, 27 lutego 2010

Urodziny Kabaczka

Nasza Kabana kończy dzisiaj pierwszy rok swojego życia, jej pierwsze urodziny :)
Kabaczek z małej pstrokatej kulki zmieniła się w przepiekną kotkę, jest idealna, ma cudowne uszy, świetny profil, mocna brode, długie mocne ciało i meeeega długi ogon, no a przede wszystkim Kabana kocha mnie, jak ją wołam wskakuje mi na kolana z charakterystycznym dla niej miaukiem, jak tylko się położę Kabaczek od razu układa się na mojej piersi , sypia nadal najchętniej na mojej głowie, co przy wadze 5 kg  bywa uciążliwe. Niedługo wybieram się z Kabanką na jej pierwszą wystawę, obie się trochę stresujemy, ale wierze, że ona da sobie radę ;-)

Wszystkiego Co Najlepsze Kabaczku :-)
 

 

1 komentarz:

  1. Wszystkiego najlepszego Kabaczku kochany :):):)

    A za wystawę - kciuki trzymam !!!!!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.