niedziela, 21 października 2012

Nowe domy, nowi znajomi :)

Nasz Diego, Joyce i Haima mieszkają u Agnieszki, która jest wręcz wymarzonym opiekunem dla kotów, informacje co u moich skarbów się dzieje mam cały czas, zawsze informuje mnie o każdej wizycie u weterynarza,  o każdej niedyspozycji kota i o jego wybrykach,o tym co fajnego sie kotu przydarzyło.
Bardzo się cieszę, że Diego ją zauroczył i dzięki temu u niej zamieszkał, bo poznałam nie tylko odpowiedzialną i dobrą osobę, ale zyskałam bardzo dobrą koleżankę (przyjaciółkę)

Ignaś mieszka u Violi, Violę i jej meża poznałam gdy zakochała się w moim Chagalu, Chagal był cudownym kremowym MCO , niestety odszedł za szybko, nagle...
Viola, jest ciepłą i bardzo miłą osobą, nie zastanawiałam się ani przez chwilę, gdy zapytała mnie, czy Ignac mógłby z nią i jej rodzinką zamieszkać, wiedziałam, że to będzie dla niego świetny dom, że tam go będą zawsze kochać i o niego dbać.
Jak jestem w okolicach Poznania lubię do Violi przyjeżdżać na kawę, rozmawiać w kuchni przy stole i zawsze czasu nam mało by się nagadać, dobrze, ze jest internet.

Jay zamieszkał u Magdy, razem z Jayem mieszka Mela (kotka MCO) i Kitka (kotka dachowa). Magda pokochała Jaya, a on ją , wiem że zawsze mogę liczyc na zdjęcia, filmiki i dłuugie relacje z tego co u Jaya i reszty gromadki  i bardzo się cieszę, ze Jay trafił na Magdę a ona na niego






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.